6/10/11

Giveaway Time {Suzi Q Homemaker}

I've been slowly added new items to my Etsy Shop, and I am pretty excited about it!

Here is your chance..


To one lucky winner I am giving away a beanie of your choice!

Yep.

Whichever one you want.

Whichever size you want..

Also I am in love with these latest and greatest items

Like my Sew What Necklace.....
All around the world necklace...eh eh?
Orange you glad I didn't say banana earrings??
And the very newest Sock Monkey Beanie!
Wanna know how to win??

1. Become a follower of my blog, if you already are, then you can still enter.

2. Visit my Suzi Q Homemaker Etsy Shop, and let me know your favorite item.

3. Blog, Facebook, or Tweet about the giveaway, and leave me the link.

You have until Next Friday the 17th to enter to win.

Also for the duration of the giveaway you may purchase any item for 10%
Just enter the code TGIF10 @ Checkout.

GO GO GO!

11 comments:

Elizabeth said...

I'm already a blog follower..

I love stopping by your blog.. Your post make me smile!!!

Elizabeth said...

Ok its hard to only pick one thing from your shop...

#1 the Sew what necklace..
#2 Rosette Necklace

Sorry I just had to pick 2.. lol

Elizabeth said...

Blogged over here..

http://sweetteaembroidery.blogspot.com/


Thanks for this awesome giveaway!

Jenae @ Wildflower said...

Im a follower!! apparently not a very good one I don't know how i missed this post!

Jenae @ Wildflower said...

I am loving the newest addition the sock monkey beanie!! but I am soo in love with that hooter beanie!! okay so I kinda love everything...

Jenae @ Wildflower said...

Just tweeted it right this second @wildflowerjenae

Jenae @ Wildflower said...

Facebooked about it! TWICE! :)

Redneck Lover said...

I wrote a comment!!! Stupid iPhones! I follow and love! Lol

She Ra Princess of Milk said...

OK I never enter these because I NEVER EVER win... but I do love love love that sock monkey beanie so I figure if you dont try then you have chance right??? So go here and check out my latest status update on fb http://www.facebook.com/pages/Beyond-the-Boob/213162705375558 (lol you could like my page too while youre there tee hee) I already follow and love your blog.... Oh yeah that beanie, bleongs on Charlie's head so I think that has to be my favourite thing on your etsy... ok oh and youre on my blogs I {heart} page already but Ill go add a link to your etsy shop too... I had to nick your giddy up picture so youll have to tell me if theres another pic you would prefer me to use.... sorry I missed this giveaway too, I read the post but I was sew (ha ha) in love with the new necklaces I think I got distracted that and the never winning thing ha!! Good luck with the new items theyre lush x

mrsmonje said...

heres me entering! i thought I did but remembered I tried to from my phone and it didnt work! Im already a follower!

mrsmonje said...

I love the sew what necklace and I sent eric the link so maybe he will buy it for me!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...